пʼятницю, 25 жовтня 2013 р.

Великий Карпатський Ярмарок "СТРИЙ-ОРГАНІК-ФЕСТ, осінь 2013", 26 жовтня 2013 року, м.Стрий

МАПА УЧАСНИКІВ ЯРМАРКУ


Великий Карпатський Ярмарок-фестиваль "Стрий-Органік-Фест, осінь 2013" вже став історією. Це було ФАНТАСТИЧНО. Хочу тут щиро подякувати всім персонально хто долучився, що саме так сталося, а саме: Ігорю ШАПОВАЛЕНКУ, Олегу ГРИЦЬКІВУ, Євгену ТИЧЕНКУ, Володимиру РОМАНІВУ (спілка "Стрий-Туристичний"), Юрію КОМАРНИЦЬКОМУ, Оресту ГЛИНЧАКУ, Ірині та Олександру СІКОРІ, Вікторії КОЦУР, Олегу ТАРНАВСЬКОМУ, Євгену ДАЦЕНКУ, Олегу НОВІКОВУ, Василю ВЕДЕРНІКОВУ (спілка "НОВИЙ СТРИЙ"), Маркові РУДИКУ (сувенірика м.Стрия), Михайлові СТОВПЮКу, Юрію ОГЛАШЕННОМУ та їх команді (Торгова марка "СМАК УКРАЇНСЬКИХ КАРПАТ"), Василю ДМИТРИШИНУ і його команді (Стрийський аграрний коледж), Івану ГАРБОВСЬКОМУ, Юрію МОКРИЦЬКОМУ - комендантові та ведучому (Кредитна спілка "ВИГОДА"), Василині КУПРИЧ та Лілії ШАБАН (Комп'ютерно-діловий центр), Петрові БІЛАНУ (кооператив здорового харчування "ВІРА"), керівниками училищ міста Стрия (№8, 16, 34), Богданові СИДОРАКУ, жителю міста Моршина, а також всім жителям м.Стрия, Стрийщини, гостям м.Моршина та м.Трускавця, всім хто прийшов, щоб бути РАЗОМ, щоб зміцнювати свій ДУХ - МИ МОЖЕМО не гірше ІНШИХ, ми маємо що показати світові, щоб підтвердити давнє кооперативне українське гасло - СВІЙ ДО СВОГО ПО СВОЄ! 
СЛАВА УКРАЇНІ!!!
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10202077393646803&set=oa.1427956644090040&type=1&theater

Фотоальбом від п.Олександра СІКОРИ

1 коментар:

  1. Возможность ссуды, предложенная мистером Педро, которая спасет мою семью от финансовой кабалы Привет всем, я путри адиратна, мать-одиночка из Джакарты, я хотела бы поделиться этим замечательным свидетельством того, как я получила ссуду от мистера Педро, когда нас выгнали нашего дома, когда я больше не мог оплачивать свои счета после того, как меня обманули различные компании в Интернете и отказали в ссуде в моем банке и другом кредитном союзе, который я посетил. мои дети были взяты в приемные семьи, я была одна на улице. в тот день, когда я позорно наткнулся на старого школьного товарища, который познакомил меня с Дейзи Морин. Сначала я сказал ей, что я больше не готов рисковать, запрашивая ссуду онлайн, но она заверила меня, что я получу от них ссуду. Если подумать, из-за моей бездомности мне пришлось пройти испытание и подать заявку на ссуду, к счастью для меня, я получил ссуду в размере 80 000,00 долларов от мистера Педро. Я счастлив, что рискнул и подал заявку на ссуду. мне вернули детей, и теперь у меня есть собственный дом и собственный бизнес. вся благодарность и признательность мистеру Педро за то, что он дал мне смысл жизни, когда я потерял всякую надежду. если вы в настоящее время обращаетесь за помощью по кредиту, вы можете связаться с ними через: {pedroloanss@gmail.com whatsapp + 1 863 231 0632} телеграмму @ pedroloanss

    ВідповістиВидалити